top of page

З Днем Соборності України!



22 січня ми святкуємо День Соборності України - день, який символізує єдність земель України.

У всіх вікових групах, нашого дошкільного закладу № 9 Прилуцької міської ради, пройшли тематичні заняття "Моя Україна - єдина і неподільна", що мали на меті виховувати у дошкільників почуття єдності та розуміння того, що разом ми здатні подолати всі труднощі.

Діти ознайомилися з поняттями «єдина», «незалежна», закріпили знання про символи рідної держави, відгадували загадки, складали пазли.

Ми всі - одна сім'я, єдина ми родина.

У кожнім нашім «я» - частинка України.

Ми всі - одна сім'я, єдина ми родина.

Мільйони різних «я» , а разом Україна.

Избранные посты
Недавние посты
Архив
Поиск по тегам
Мы в соцсетях
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page